='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Klik Tanda Sokongan Tqvm

Isnin, 26 Disember 2016

SP Numismatics - Kedai Numismatik TERBAIK Di Kedah

As - salam & Salam Sejahtera

Sejak terbitnya artikel bertajuk (label) "Kedai Numismatik di Malaysia" baru - baru ini, email TMC (truenamalaya@gmail.com) banyak menerima pelbagai soalan / pertanyaan berkaitan lokasi kedai - kedai numismatik berhampiran kawasan / daerah para pembaca blog ini.

Seringgit Sign Aishah - Klik di Sini

Baik, atas permintaan para pembaca, kali ni TMC kongsikan sebuah kedai numismatik yang terbaik & tersohor di negeri Kedah, terletak di bandar Sungai Petani. Jom kita terjah...

Kedai Numismatik TERBAIK di Negeri Kedah

Tiga Tauke Bersatu
King Tam. MC Lok & Mr Neoh
For Sale - Tampang Negeri Perak

Kedai numismatik tersohor ini dinamakan SP Numismatics, dimiliki 3 orang sahabat baik iaitu Mr Neoh, King Tam & MC Lok. Lokasi kedai ini di SP Plaza (ground floor) Sungai Petani, Kedah.

Pelbagai koleksi menarik & Rare item tersedia menanti tuan / puan. Keramahan tauke - tauke ini ketika berbicara sangat mencuit hati para pengunjung kedai mereka.

Selain dari item - item numismatik, mereka juga menjual pelbagai jenis setem & first day cover (FDC) dari pelbagai negara. Barangan antik juga terdapat di kedai ini.

Ingin Menjadi Ahli Numismatik Yang Berdaftar? Klik Disini


Diatas ini adalah gambar King Tam, selain dari menjadi seorang penjual item numismatik, beliau sebenarnya seorang pengumpul tegar numismatik yang dihormati di Malaysia. Kita dapat melihat beliau dimana - mana sahaja event numismatik di seluruh negara. TMC sangat kagum dengan semangat numismatik yang beliau miliki. Syabas King Tam !!!

Marilah kita beramai - ramai mengunjungi SP Numismatics, anda pasti berpuashati dengan layanan baik & harga mampu milik yang ditawarkan oleh tiga tauke sahabat baik ini.

Catatan Paling Popular TMC

Episod seterusnya, TMC akan kongsikan kedai numismatik Terbaik & Tersohor yang terdapat di negeri Melaka. Nantikan kemunculannya...

Kedai Numismatik TERBAIK @ Shah Alam

Terima Kasih

14 ulasan:

  1. Boss saya nak jual duit lr dinar lraq boss ambik tak

    BalasPadam
  2. Boss sya ada syiling lama hendak dijual.. Buleh email kepada sya..

    BalasPadam
  3. ѕαчα αdα ѕчílíng 1ѕєn lαmα вαnчαk untk díjuαl..

    BalasPadam
  4. Bos, saya ada syiling dr china utk dijual..

    BalasPadam
  5. Sy ada duit kertas 1ringgit sain gabenor pertama Malaysia tunku abdul rahman dan kondeksi duit tu masih elok lg ada rosak2 pun x truk sngt pda yg brminat nk mmbli cri sy area sungai petani

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hello tuan saya ada duit mata asing yang lama 10pouns ada dua keping dan 50pouns ade satu keping kalau tuan nak beli boleh wassap saya 0199014440

      Padam
  6. Sy ada duit siling lama 100 tahun dan duit kertas lama bermint whtssp
    0174922004

    BalasPadam
  7. Duit lama one dollar tahun 1953 boss ambik tak

    BalasPadam
  8. Boss duit dollar australia 2pencer cakl no 0176236738

    BalasPadam
  9. Bos saya nak jual duit syiling luarnegara

    BalasPadam
  10. Bos sya nk jual wang syiling dan wang kertas lama

    BalasPadam

"
"