='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Klik Tanda Sokongan Tqvm

Khamis, 30 November 2017

Hot Item - Set Medallion F1 Sepang FINALE 2017 Malaysia

Salam Sejahtera,

Tahun ini (2017) tercatatlah sejarah bahawa penganjuran sukan permotoran yang berprestij tinggi Formula 1 di litar F1 Sepang, Malaysia telah berakhir. Selama negara kita menjadi vanue perlumbaan F1 ini, telah banyak kejayaan yang membanggakan buat sukan permotoran di Malaysia.

Duit Lama Negeri Terengganu

Untuk edisi FINALE 2017 ini, pihak pengurusan Sepang International Circuit (SIC) dengan kerjasama Petronas telah mengeluarkan set medallion khas sebagai tanda peringatan & tanda perpisahan dengan Formula 1.

SA-PULOH Kepala Agung - Betul Ke Bohong? Klik Di Sini !!!

Apa yang menarik, selain rekabentuk yang cantik, dengan kotak kayu yang kemas, setiap 1pc medallion (kecuali kepingan 2017 FINALE) diukir nama setiap pemenangnya. Keunikkan set medallions ini dihangatkan lagi dengan mintage yang rendah, cuma 200 set sahaja dikeluarkan.

Seringgit Ini TMC Offer Membeli RM2500 Untuk Setiap Keping

Wow...pasti melonjak harganya bilamana peminat medallion, peminat numismatik & peminat sukan F1 seluruh dunia ingin memilikinya.

Duit Lama Negeri Selangor - Click To View

1 ulasan:

  1. proses jual beli di blogger ini masih aktif ke tak..jika masih terus whatsapp saya di 0142738136..4 keping banknotes lama dengan 1 harga murah...

    BalasPadam

"
"