='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Klik Tanda Sokongan Tqvm

Selasa, 8 April 2014

Galeri TMC Kembali Daaaa...

As Salam & Salam Sejahtera...

Lama Benar Galeri TMC Diam Bertapa Dari Membuat "Post" Dalam Blog Duit Lama Syiling Lama - Galeri TMC Ini Kan? Biasalah, Memasuki Fasa Hidup Yang Baru, Segalanya Perlu Disesuaikan Mengikut Rentak Masa & Persekitaran.


Insya Allah, Galeri TMC Akan Kembali Memeriahkan Suasana Dengan Entri - Entri Baru Yang Lebih Berinformasi & Sensasi Mengenai Dunia Numismatik Malaysia...Macam - Macam Adaaaaaaaa Ceriteranya :)



2014 Ini Hadir Bersama Kejutan Buat Warga Numismatik Malaysia, Dengan Kembalinya Tokoh Numismatik Malaysia Yang Tersohor, Abang Ishar Latif Ke Rahmattullah. Beliau Di Kenali & Di Segani Ramai Kerana Ilmunya Yang Sangat Mendalam Mengenai Numismatik Malaysia, Khasnya Dalam Segmen Dunia Numismatik Kesultanan Melayu, Malaysia. Beliau Sangat Senang Di Dekati, Peramah Serta Tidak Lokek Ilmu, Pada Galeri TMC, Beliaulah Seorang Mentor, Seorang Sifu, Seorang Guru & Seorang Ayahanda Kepada Penggiat Numismatik Di Malaysia. Jasamu Akan Di Kenang Duhai Sifu...Marilah Kita Bersama Menghadiahkan Al - Fatihah Buat Arwah, Semoga Beliau Di Tempatkan Di Kalangan Mereka - Mereka Yang Soleh & Beriman (amin)





Salam Takziah Dari Galeri TMC Kepada Seluruh Sanak Saudara & Rakan Taulan Arwah..Harap Semuanya Tabah






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"
"